5 december 2016

Van der Staaij in Bunschoten -Spakenburg

Boekpresentatie "Goede Gesprekken" van Kees van der Staaij

Kees van der Staaij, fractieleider SGP in de Tweede Kamer en dit jaar uitgeroepen tot het welsprekendste Kamerlid, Kwam afgelopen maandag 5 december zijn boek, getiteld "Goede gesprekken over geloof, hoop en liefde" presenteren en signeren bij restaurant Spui 76 in Bunschoten -Spakenburg. Kees van der Staaij staat in de frontlinie van de Haagse politiek. In Goede gesprekken doet hij verslag van 10 ontmoetingen met mensen die ieder op zijn of haar eigen manier indruk hebben gemaakt. Zoals opperrabbijn Binyomin Jacobs of relatietherapeut Grethe van Duijn, cabaretier Claudia de Breij, Gerdi Verbeet, oud-Kamervoorzitter van de PvdA en zijn eigen vader. In deze veelzijdige, inspirerende gesprekken, elk met een bijzondere persoonlijke kleur, waarin op zoek gegaan wordt naar gedeelde waarden en levenswijsheid, wordt duidelijk wat Kees van der Staaij boeit en motiveert om in Den Haag te vechten voor zijn idealen. De wens van Van der Staaij is dat zijn boek voor iedereen wordt. Niet alleen voor de kiezers van "zijn" partij, maar ook voor mensen die van hun levensdagen geen SGP zullen stemmen. De levensbeschouwelijke en politieke achtergrond van zijn gesprekspartners is dan ook heel verschillend. Het boek is inmiddels aan zijn derde druk toe. Hierbij een link om het boek van Kees Vaander Staaij te bestellen. Het werk van Groot Nieuws radio wordt ook nog eens ondersteund bij het bestellen via deze link.

Zie voor meer foto's de facebook pagina: