1 juni 2017

SGP bezoekt Wijnand's Autoservice

SGP Bunschoten op werkbezoek bij Wijnand's Autoservice

De SGP-fractie en enkele (bestuurs)leden brachten vorige week vrijdag een werkbezoek aan Wijnand’s Auto Service, gelegen op het industrieterrein De Kronkels nummer 3.

Zij spraken met een gedreven directeur Jaap van den Hoogen over verleden, heden, maar ook over de toekomst van dit prachtige bedrijf. Jaap heeft de groei van het bedrijf van dichtbij meegemaakt en in de loop der jaren is niet alleen het bedrijfsoppervlak maar ook het pakket aan diensten flink uitgebreid.

Wijnand van Diermen startte in 1979 Wijnand’s Auto Service op de huidige locatie. Het kleine bedrijf begon met een reparatie- en schadereparatieafdeling en een pompstation. Bijna 40 jaar later is dit bedrijf uitgegroeid tot een modern geoutilleerd autobedrijf waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staan.
Tijdens de rondgang door het bedrijf, vertelde Jaap van den Hoogen enthousiast en met de nodige anekdotes, over de afdelingen en diensten die het bedrijf in huis heeft, en werden de nodige vragen beantwoord. Ook werd een kijkje genomen bij de recent vernieuwde Car Wash.

Het bedrijf beschikt over een zeer uitgebreid scala aan apparatuur, diensten en heeft gekwalificeerd personeel binnen de muren. De klant kan voor bijna alles wat hij voor de auto nodig heeft, terecht bij Wijnand’s Auto Service. Ook voor de inwendige mens en postdiensten kan men in de uitgebreide shop terecht.

Ook het moderne BP-pompstation is van alle gemakken voorzien. Speciale aandacht verdient het Ultimate-programma van BP, waarmee het merk hoge ogen scoort op het gebied van milieu.
Wijnand’s Auto Service mag zich buiten het Bosch Car Service dealerschap voor elk type auto, ook al jaren Opeldealer noemen. Het bedrijf promoot dit wereldmerk ijzersterk, tot volle tevredenheid van het moederbedrijf. De kracht van het bedrijf is de hoge servicegraad. Het personeel staat altijd paraat voor de klant, en dat wordt in deze tijd zeer gewaardeerd. Daarnaast kenmerkt het bedrijf zich door vakbekwaam personeel en eerlijk zakendoen. Deze aspecten vormen de solide basis van dit ultramoderne autobedrijf.

De SGP-fractie was zeer onder de indruk van het reilen en zeilen van dit allround autobedrijf en kan terugkijken op een geslaagd werkbezoek.