30 november 2017

Mars voor het Leven

D.V. 9 December is er op het Malieveld in Den Haag een stille

Mars voor het Leven

Gaat u ook mee? U kunt op eigen gelegenheid gaan. U mag zich ook melden om mee te rijden bij secretaris van SGP-Bunschoten.h.heeringa1955@kpnmail.nl  Mocht u nog plaats over hebben in uw auto graag ook even een berichtje.

Mars voor het Leven 2017
Stichting Schreeuw om Leven houdt D.V. op zaterdag 9 december de 25e Mars voor het Leven. Daarmee wordt de
Week van het leven afgesloten. Deze week wordt georganiseerd in samenwerking met het Platform Zorg voor Leven. Het thema is: "Wanneer begon jouw hart te kloppen?". Deze vraag wordt de samenleving voorgehouden middels radiospotjes en billboards.

De week wordt dus afgesloten met de Mars voor het Leven, welke twee hoofddoelen heeft:
1. Een krachtig en liefdevol signaal naar de samenleving en politiek. Stop abortus en euthanasie, investeer in alternatieven.
2. Een blijvende impact op de aanwezigen: bewustwording en bemoediging.

Het programma begint om 12.00 uur. Wees op tijd. Vanaf 11.00 uur staan we klaar om u te verwelkomen. Na een inhoudelijk programma met sprekers en samenzang, wordt de Mars ingezet om 13.15 uur. Tijdens de Mars visualiseren we met bloemen dat 31.000 ongeboren kinderen dit jaar niet geboren mogen worden. Neemt u ook een bloem mee? Na de Mars is er geen programma en wordt gezamenlijk afgesloten. Vooraf is het lastig aan te geven hoe laat geëindigd wordt. Het streven is tussen 15.00 en 15.30 uur.

Tijdens deze dag zorgt Willem de Boer Food & Events voor een aantrekkelijk aanbod van koffie, thee en broodjes.